اسپیرولینا راه حل مشکلات مو

اسپیرولینا راه حل مشکلات مو

فواید اسپیرولینا برای مو:
اسپیرولینا به طور گسترده برای تقویت رشد مو و مبارزه با مشکلات مو مانند نازک شدن مو و طاسی و بتاکاروتن است A استفاده می شود. اسپیرولینا حاوی اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب ضروری، ویتامین که همگی برای مو عالی هستند. برخی از فواید آن برای مو به شرح زیر است:
رشد مو را تقویت می کند:
استفاده خارجی از اسپیرولینا می تواند رشد مو را تسریع کند. علاوه بر مصرف، از این جلبک به عنوان یکماده در شامپوها و درمان های حالت دهنده استفاده می شود. همچنین به رشد مجدد مو کمکمی کند.
درمان ریزش مو:
آلوپسی یکبیماری خود ایمنی است که با ریزش مو با سرعت هشدار دهنده مشخص می شود. این تنها به پوست سر محدود نمی شود، بلکه منجر به ریزش مو در سراسر بدن و صورت می شود. این می تواند باعث ایجاد لکه های طاسی حتی در زنان و حتی طاسی کامل شود. اسپیرولینا به عنوان یک داروی جایگزین برای جلوگیری از ریزش بیشتر مو و تسهیل بازسازی مو عمل می کند.
درمان شوره سر:
اسپیرولینا به عنوان یک ترکیب آنتی اکسیدانی عمل می کند و مصرف آن به مدت 4 هفته موهای شما را کاملاً بدون شوره، براق و قوی تر می کند.
پوست سر را مرطوب و آبرسانی می کند: مولکول های رطوبتگیر موجود در ریزجلبکها ذرات آب را از محیط می گیرند و به پوست سر و پوست می رسانند.
پوست سر را تسکین می دهد: تمام قندها، پروتئین ها و اسیدهای آمینه موجود در اسپیرولینا برای تسکین و تعادل مجدد پوست سر عالی هستند و در عین حال به عملکرد صحیح سد پوست سر کمک می کنند.
در نهایت، اسپیرولینا سرشار از روی است، یکماده مغذی حیاتی برای سلامت پوست سر و مو، و که به حفظ نرمی و هیدراته شدن پوست سر و مو کمک می کند و در نتیجه خاصیت ارتجاعی ،F ویتامین هر دو را افزایش می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد