اسپیرولینا:معجزه طبیعت در درمان پوست

اسپیرولینا:معجزه طبیعت در درمان پوست
جلبک اسپیرولینا یکی از موثر ترین راه های درمان جوش های پوستی است. استفاده از جلبک در روتین پوستی باعث کاهش التهاب ناشی از جوش های حاد و مزمن می شود و به مرور به پاکسازی پوست کمک می کند. اسپیرولینا با ترکیبات طبیعی خود باعث روشن کنندگی پوست می شود.

فواید اسپیرولینا برای پوست

اسپیرولینا می تواند سلامت کلی و ظاهر درخشان پوست شما را تقویت کند و همچنین از ایجاد آکنه و تورم جلوگیری می کند. اسپیرولینا سرشار از مواد مغذی، ویتامین ها و اسیدهای چرب و آمینو است که التهاب را کاهش می دهد، پوست را تقویت می کند و گردش سلولی را تشویق می کند تا چهره ای جوان تر ایجاد کند.
اسپیرولینا مانند بسیاری از ترکیبات مراقبت از پوست ، روی پوست های کدر و پر احتقان معجزه می کند، زیرا به آرامی سم زدایی می کند و بازسازی سلولی را تشویق می کند. با کمک به ریختن سلول های مرده پوست، به حفظ درخشندگی سالم و روشن از درون کمک می کند.
مبارزه با پیری پوست
سلنیوم و تیروزین است و دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به مبارزه ،E اسپیرولینا سرشار از ویتامین با تشکیل رادیکال های آزاد که مسئول ظاهر استرس اکسیداتیو و علائم پیری پوست هستند کمک می کند.
اسپیرولینا با تامین تمام مواد مغذی مورد نیاز پوست، به زیبایی پوست کمک می کند و به محافظت طبیعی از خود در برابر تهاجمات خارجی کمک می کند.
به بازسازی پوست کمک می کند
اسپیرولینا همچنین حاوی پروتئین هایی است که در بازسازی سلول های ما نقش دارند. فیکوسیانین، رنگدانه ای که به اسپیرولینا رنگ سبز آبی می دهد، دارای خواص ضدالتهابی است که به بازسازی سلول ها و محدود کردن التهابات پوستی در انواع مختلف کمک می کند. بنابراین اسپیرولینا برای انواع پوست توصیه می شود، اما به ویژه برای پوست های خشک و مشکل دار، به ویژه آکنه.
خواص سم زدایی اسپیرولینا به طور طبیعی به درخشندگی پوست کمک می کند و به راحتی سموم انباشته شده در طول زمان را از بین می برد.
علاوه بر این، محتوای کلروفیل بالای اسپیرولینا به حفظ رطوبت در پوست کمک می کند. لطافت، نرمی و خاصیت ارتجاعی را به ارمغان می آورد
اسپیرولینا حاوی تمام اسیدهای آمینه، عناصر کمیاب و ویتامین های لازم برای کند کردن پیری پوست و افزایش تولید کلاژن است. کلاژن که به طور طبیعی در بدن ما یافت می شود، مسئول خاصیت ارتجاعی و لطافت پوست ما است. سنتز آن در بدن ما با گذشت زمان کاهش می یابد و باعث افتادگی پوست و ظاهر خطوط و چین و چروک می شود.
اسپیرولینا که به صورت ماسک روی پوست اعمال می شود یا به عنوان یکماده فعال در درمان های آرایشی گنجانده می شود، به حفظ سطح کلاژن کمکمی کند و در نتیجه خاصیت ارتجاعی و لطافت پوست را افزایش می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد